Ke Asapkoyan2u

21 Jun 2011

LATIHAN SEBELUM PERHIMPUNAN BERSIH 9 JULAI!!!



KDN harus mengambil tindakan tegas terhadap penganjur BERSIH dengan menggunakan akta ISA terhadap mereka. Cukup sudah amaran demi amaran yang dibuat.. Menteri KDN harus mengambil langkah preemtive sebelum keadaan menjadi tidak terkawal.

Jika diperhatikan dalam laman You Tube, keadaan hodoh pelaku demo dirakam sehingga membakar kenderaan polis, merosakkan ambulans dan menyerang apa sahaja jenis kenderaan milik kerajaan. Ini sudah tentulah tidak akan mendatangkan apa-apa kebaikan kecuali kepada para penjenayah sahaja.

Bolehkah Anwar Ibrahim, Mat Sabu dan Ambiga mengawal perilaku peserta demo jika keadaan tidak terkawal? Mereka tidak peduli, tetapi inilah yang dimahukan Pakatan Rakyat supaya negara menjadi huru-hara sekaligus menjadikan demonstrasi ini sebagai kebangkitan rakyat seperti yang berlaku di Mesir.

sumber: rajahmas blog

5 ulasan:

  1. Jauhkan diri anda dengan kumpulan ini....amat ektrimis!!! ingin merosakkan keamanan kita!!!

    BalasPadam
  2. masam mana dengan Brahim Ali dan KJ? aku pikir mereka duak pun mesti dihadiahkan dengan ISA tu.Pasal mereka duak pun sungguh2 mauk berdemo jugak masa tu.Biar apa pun alasan mereka 2. Bersih? ngak plulah jauhkan diri dari mereka-Tuhan Jesus minta kita sayang semua orang-bukan jauhi mereka hehe...

    BalasPadam
  3. Boleh tangkap semua...siapa yang mau mengganggu ketenteraman awan ni tangkap saja!!! merugikan negara saja.

    BalasPadam
  4. ISA perlu tegas dan jangan berkompromi dalam mengabil tindakan...saya sahaja yang dianggap boleh membuat kekacauan di tempat awam??? Tangkap saja...

    Syukurlah dengan keharmonian yang kita ada, tak payah tengok jauh...lihatlah negara jiran kita...jangan biarkan Malaysia hancur!!

    BalasPadam

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...