Ke Asapkoyan2u

28 April 2012

KEGANASAN BERSIH 3 MELANDA MALAYSIA!

Hebat hasutan mereka ini keatas rakyat Malaysia. Setitik Darah Rakyat Malaysia Tumpah dan Najib Razak perlu bertanggungjawap. Hebat memang hebat ucapan depa juak juak AMK Cicak Kobeng ni.

Kenapa mereka tidak menyatakan tanggungjawap mereka yang menganjurkan Demo BERSIH ini? Kenapa perlu disalahkan Najib Razak jika ada yang cedera sewaktu berdemonstrasi? Kenapa Najib Razak dan kenapa tidak Anwar Ibrahim atau mana mana pemimpin pembangkang yang lain?Semuanya Salah Najib Razak, semua musibat Najib Razak yang dipersalahkan.

Gomo yakin hari ini akan ada yang mati akibat dari perancangan awal mereka seperti sebelum ini yang mana lakonan kematian dicanang mereka Pakatan Pembangkang.

Mereka sudah siap merancang apa yang akan dilakukan dan Gomo yakin pada hari ini juga ada benda lain yang akan meletop membuktikan kepada dunia bahawa mereka mangsa kekajaman kerajaan walhalkan merekalah yang punya angkara.

Habis tu video diatas ni siapa pula yang perlu bertanggungjawap? Najib Razak jugak walhalkan yang pukul separuh mati seorang anggota Polis adalah puak Pembangkang sendiri. Kenapa tidak bertanggungjawap? Kenapa pemimpin pembangkang tidak mahu mengambil tanggungjawap tersebut?

Setitik Darah Rakyat Tumpah...... Jelas lah kepada kita semua mereka ini akan melakukan apa sahaja dalam memastikan hari ini pihak Polis bertindak ke atas mereka ini. Rakyat Malaysia 27.6 Juta orang diminta menilai mentaliti mereka yang sekitar 30 ribu orang hari ini.

SUMBER: PAPAGOMO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...