Ke Asapkoyan2u

14 Mac 2011

PETER JOHN JAMBAN=BAPAK ORANG UTAN

asapkoyan2u masih lagi ingin mengingatkan kepada penduduk pedalaman Belaga supaya janganlah taksub lagi dengan rujukan pujaan pembangkang kepada SARAWAKREPORT dan RADIO FREE SARAWAK. Peter John Anak Jamban atau dia sendiri perkenalkan dirinya BAPAK Orang HUTAN..memang padan dgn mukanya sebagai penulis dan DJ radio RFS.

Bapak Orang Utan ini pernah berangan nak jadi YB pada 2006 dan bertanding melawan JABU di Betong. Malangnya dan tak tahu malunya dia kalah teruk hilang wang saku kerana tak ada yang nak ikut dia jadi Orang Utan. Hanya 105 undi saja dia dia cuba bawa bergayut.

Kini dia adalah golongan kecewa dan masih cuba mempengaruhi dan mempelawa orang jadi ORANG UTAN bersamanya. Anda sanggup???

Peter Juga mengaku bahawa mereka adalah spesis yang terancam di Sarawak. Memang spesis seperti dia ni jarang kita tengok di Sarawak. Harap Spesis orang ini tak berkembang kerana mereka ini spesis tak bersyukur dan merosak keharmonian di Sarawak. Spesis ni memang pasti akan kalah juga pada pilihan raya Negeri tidak lama lagi kerana mereka hanya berangan dan perjuangan mereka tidak menarik perhatian rakyat Sarawak kecuali yang sespesis dengannya.

1 ulasan:

  1. Enter through the narrow gate. The gate that leads to damnation is wide, the road is clear, and many choose to travel it. But how narrow is the gate that leads to life, how rough the road, and how few there are who find it. [Mathew 7:13-14]

    BalasPadam

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...