Ke Asapkoyan2u

21 Februari 2011

MENCONGAK CALON PR DI BELAGA???


Berita terkini dari asapkoyan Belaga semakin panas apabila PR Belaga sedang bingung mencari calon yang bakal bertanding di kerusi DUN Belaga. Angin pilihan raya negeri sarawak semakin kencang bertiup. Mulailah lalang-lalang bergoyang di Belaga membuatkan muncullah beberapa individu yang menawarkan diri untuk bertanding.

Siapakah mereka??? masing-masing dengan agenda dan misi tersendiri. Sebelum betempur dengan lawan sebenar, ada sudah peperangan diantara calon yang menawarkan diri. Adakah mereka akan gugur sebelum berperang??? Perebutan jelas sekali kelihatan di PARTI KEADILAN RAKYAT. Beberapa bulan dan minggu ini asapkoyan2u dapat memerhati di Asap dan Belaga mereka datang masing-masing berkempen untuk diri sendiri.

Tetapi SNAP pula enggan melepaskan kerusi Belaga kepada PARTI LAIN. Manakala PAS pula ingin cuba menurunkan calonnya.Jadi siapa sebenarnya yang akan menjadi Calon PR di Belaga??? kita tunggu dan lihat???

13 ulasan:

  1. Ha,ha,ha..Aku pesan pada http://belagakini.wordpress.com dan http://lakegsemang.blogspot.com supaya teruskan pendedahan bau busuk BN Sarawak. Tengoklah pada ASAPKOYAN2U, dia mula takut dan menggelabah. Dia takutkan bayang-bayangnya sendiri. Syabas Belagakini dan LakegSemang kerana berjaya membuka mata orang Belaga.

    BalasPadam
  2. Tasin: apapula yang nak ditakutkan...asapkoyan2u adalah maklumat uang betul dari Belaga...ramai sudah yang tertekan dengan melihat tajuk aspkoyan2u...mereka cuba suruh asapkoyan2u menarik balik...hahaha..sapa yang takut bayangan??? Belagakini dan semang hanya omongan kosong tanpa fakta....

    BalasPadam
  3. Oo..ASAPKOYAN2U ni nampaknya ganas ya.Lambangnya pun saya tengok keranda orang ulu. ASAPKOYAN2U ni seorang pengganas, sama macam bapa dia Taib Mahmud, ketua samseng sarawak. Habis harta orang sarawak dikebasnya.

    BalasPadam
  4. Dia dia datang rampas harta kamu kah??? sapa suruh dia datang rampas??? kalau tau kenapa kamu bodoh sangat suruh dia masuk rumah kamu...lawan lah...hahaha

    BalasPadam
  5. ASAPKOYAN2U ni cuba nak ikut arus orang, tapi dia gagal faham bahasa kiasan. Dia langsung tak sedar Taib Mahmud dah kebas harta emak dia. Harta adik perempuan dan abangnya sendiri pun dia tak sedar. Yang penting, ASAPKOYAN2U ni ada share dengan harta curian Taib Mahmud. Dia tak peduli abang, adik dan saudaranya. Inilah jenis orang umpama harap, harapkan pagar, pagar makan padi.

    BalasPadam
  6. Marah ke..Tasin, Jangan marah nanti cepat tua. Yang u marah ni, kenapa? Tak dpt apa-apa ke? U yg bodoh, kenapa tak lawan dia bila masuk pintu anda? Takut...? Jgn takut kalau u benar. Tapi nampaknya u ni mbuat tuduhan liar yg tidak berfakta saja. Betulkan? Kalau u ada bukti sudah tentu u dah lawan bukan? Takkanlah u membiarkan org kebas brg u begitu saja...

    BalasPadam
  7. Belawan Bato Lagah pun sama macam ASAPKOYAN2U. Kedua-dua orang ini keras kepala. Oo..patutlah keras kepala kerana dia pun masuk poket. Mungkin setiap projek Belawan Bato Lagah ni masuk poket. Aku tak hairanlah dia sudi pertahan ASAPKOYAN2U. Sama saja kedua orang.

    BalasPadam
  8. Saya pun sokong asap koyan yg realistik. Tasin yg tidak bersyukur dgn apa yg ada...berkat Tuhan...syukurlah...jgn dengki..berusahala..jgn tggu org suap saja.

    BalasPadam
  9. Adoh, adoh ramai betul pembodek-pembodek dan pengampu ni. Semua mereka kata sokong Taib Mahmud itu baik dan betul. Kamu orang ni bacalah link ni dulu..http://umnosarawak.blogspot.com/2011/02/rayuan-terbuka-untuk-datuk-seri-najib.html

    BalasPadam
  10. Tak payah tgk masalah org..kita fokus dgn realiti di belaga. U sibuk menyalak gunung buangmasa lu saja bro..

    BalasPadam
  11. Kamu apa kurangnya Laki Jeming. Kamu ingat pilihanraya untuk YB belaga hak kamu seorangkah. Kamu ni tak ubah macam stail Taib Mahmud. Pergilah kamu jilat botoh dia. Stail peras dan kuku besi...ha,ha...

    BalasPadam
  12. Saya tau kamu orang ini marah dengan taib...pergilah lawan dia kalau dapat...siapa calon PR mau lawan dia lawan la...

    BalasPadam
  13. Ulasan ini telah dialih keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...