Ke Asapkoyan2u

18 April 2012

APA KATA KITA BUAT DEMO HAPUS HUTANG RUMAH ATAU LOAN KERETA?!! LAGI GLAMOUR!!


Kalau nak lebih glamor..apa kata buat demo mansuhkan hutang rumah..hutang rumah banyak membebankan rakyat!!

Malaysia kaya!! perlu ke rakyat bayor rumah..rakyat semua perlu rumah free!!

Demo mansuh hutang keta amat perlu sekali ..bior rakyat semua ada keta..for free!!

Malaysia kaya!!

Bagus idea semua free...kawin free..(maklumler abang dapat free sokmo ..china doll free, ada sponsor..coffee-boy pun free, suruh parti bayor...jantan2 yg dia liwat pun semua free, Gi sana gi sini pun free, ada kerajaan negeri tanggung, ..duduk hotel mewah, free-kerajaan negeri tanggung..pehhh memang lazat.macam dalam syurga le pulak)

Demo..semua gaji pekerja2 dalam Malaysia cuma RM1 je..

Tengok abang, gaji RM1 je..tapi hidup 1st class. So kenapa rakyat tak leh???
____________________________________________________
Demo pelajar2 ni..guna anak2 orang, anak2 sendiri mana..mana anak2 pempin PAS, DAP, dan PKR..
Anak Azmin Ali, anak Khalid Samad, Anak Ambiga, anak Khalid Ibrahim, anak Lim Guan Eng, dll..mana mereka? dah tentu bermewah2 atas gaji mak pak mereka sebagai Yb...

Pempin2 prihatin pada rakyat..sikit2 rakyat..demi rakyat..tapi bila rakyat yg sokong mereka, dan percayakan mereka sedang brsusah payah demi mereka..mereka tidak bersama2, datang pun jengok2 je..atau datang spt sekadar potong reben je!!

Mungkin sibuk kut..tapi usahlah suruh orang lain buat sedangkan diri sendiri pun tak mampu dan malas nak buat!! Susah2kan lah demi rakyat!!

PAKATAN RAKYAT..tul ler tu..PAKAT2 gunakan rakyat..PAKAT2 buli rakyat..PAKAT2 liwat rakyat..PAKAT2 rompak rakyat!! ..PAKAT2 tipu rakyat!!

nak buat camno...ada rakyat yg redha digunakan, diliwat, ditipu, dibuli, dirompak..rela diperlakukan apa saja atas nama demi rakyat!!

Bila dah diliwat ngan gitu teruk sekali..datang gak kat kerajaan mintak dijahitkan mana2 yg dah rabak!! Bila dah pulih...pi tadah lagi minta diliwat..

Nak buat camno..dah memang ada spesis ni..dulu, kini dan selama2nya.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...