Ke Asapkoyan2u

20 Februari 2011

PEMBANGKANG BAGAI CACING KEPANASAN DI BELAGA

Kejayaan demi kejayaan atas usaha keras pemimpin dan kerjasama rakyat di Belaga semakin membuatkan pembangkang tidak senang duduk. Mereka seolah-olah hilang modal dan hilang peluru untuk menyerang pemimpin di Belaga. Sesuailah mereka dikatakan bagai "Cacing kepanasan".

Usaha wakil rakyat Belaga membawa semua pemimpin dari Belaga bertemu Perdana Menteri minggu ini 18/02/2011 satu kejayaan yang amat besar. Pertemuan ini nyata membuahkan hasil apabila PM berjanji akan memelihara dan terus menaikkan taraf hidup 28,000 penduduk Belaga.

Hampir kesemua isu-isu di Belaga dapat diselesaikan. Walau bagaimanapun pihak pembangkang masih cuba mencari dolak dalih dan cuba memutar belitkan isu yang kecil yang dalam proses untuk di selesaikan. Mereka berjalan sana-sini tanpa modal dan pastinya tidak dapat lagi mengelirukan hati rakyat Belaga. Mereka terpaksa menebalkan muka masuk ke kampung-kampung tanpa malu dan segan cuba utarakan isu yg subjektif dan tidak realistik.

Asapkoyan2u percaya bahawa rakyat tidak berapa yakin lagi dengan usaha mereka menjatuhkan pemimpin di Belaga kerana ternyata mereka sendiri tak setanding dan tidak mampun berbuat apa2 untuk rakyat Belaga.

9 ulasan:

  1. Ha, ha, ha..ASAPKOYAN2U mula menggelabah. Dia mula merasa bahang menusuk ke hempedu. Ya,...teruskan mendedah bau busuk BN dan Taib Mahmud bapa kesayangan ASAPKOYAN2U.

    BalasPadam
  2. sapa yg mengelabah hahaha??? asapkoyan2u ka atau orang yg terasa pedas bila membaca asapkoyan2u hahaha....

    BalasPadam
  3. Dah tentulah ASAPKOYAN2U menggelabah. Kalau tidak, takkan ASAPKOYAN2U sibuk-sibuk. Sibuk ASAPKOYAN2U ni ada udang di sebalik batu.

    BalasPadam
  4. Tasin, u yg nampaknya mengelabah, sebab tu la u mengguna kata2 yg biasa diguna oleh org yg kecewa & dlm keadaan yg marah ha..haa....

    BalasPadam
  5. Aku yang menggelabah atau belawan bato lagah ? Adoh....siapa makan cili dialah rasa pedasnya. Belawan ini memang makan cili yang diberi oleh Taib Mahmud. Taib Mahmud beri cili itu melalui parti komponen BNnya yang dikecapi bersama. Aduh....macam mana nak menyembunyikan bau tahi ? Mungkin Belawan seorang yang dapat menyembunyi bau tahi tersebut, tapi bukan orang belaga yang menyokong pembangkang.

    BalasPadam
  6. Tasin...kau tengok lubang burit anuar saja tau...tu sudah keliru mana lubang btl mna salah...taubatlah...

    BalasPadam
  7. Laki Jeming sama saja macam belawan dan ASAPKOYAN2U. Semua mereka sudi jilat burit ahli keluarga Taib Mahmud. Mereka bagaikan katak di bawah tempurung dan suka menegak kain basah. Nah, cuba ikut aku di
    http://umnosarawak.blogspot.com/2011/02/rayuan-terbuka-untuk-datuk-seri-najib.html

    BalasPadam
  8. Takpayahlah nak perjuangkan ideologi Anwar di Belaga...org asapkoyan belaga tak minat..

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...