Ke Asapkoyan2u

01 Mac 2011

NAHKODA PR TENGGELAM DI TASIK BAKUN



Sedang angin pilihan raya negeri bertiup kencang, Tsunami sudah melanda PAKATAN RAKYAT di Belaga. Ini mana tidaknya dalam PR beberapa orang yang sedang menamakan merekalah hero tidak mahu memberi laluan kepada rakan sejoli. Betulkah apa yang mereka perjuangkan??? Disini sudah nampak bibit politik Anwar mau mekar.

asapkoyan2u menasihati supaya Rakyat Belaga jangan lagi memperdulikan mereka kerana agenda mereka sudah jelas terbukti bukan untuk membela rakyat tetapi Rakus untuk mendapatkan kuasa dan wang. Sebelum ini mereka sama-sama naik seperahu, berkempen, berjalan sejoli. Namun hari ini perahu yang mereka naiki hampir TENGGELAM di tasik Bakun.

Pendek cerita- Belum sampai beberapa bulan PKR lancarkan ranting Sungai Asap Belaga, kini ahlinya nak keluar melompat ramai-ramai. Belum lagi memerintah!!! sudah nampak belangnya. Mungkin sebab inilah trend melompat katak dari PKR sedang menular diseluruh Negara. Apakah kita nak cuba juga untuk melompat!!!??? Jangan sekali!!! Teruslah dengan usaha yang telah dirancang untuk kita di Belaga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...