Ke Asapkoyan2u

25 Januari 2013

CUBALAH!!!: JANGANKAN 100 HARI JANJI BUKU JIN-GAY, DAH NAK BUBAR KERAJAAN PUN PKR GAGAL DI SELANGOR!!?

 

 
Makhamah Tinggi Shah Alam menolak permohonan kerajaan negeri selangor untuk mengetepikan Saman Ibu Tunggal terhadap Kerajaan Negeri Berhubung Janji Elaun Ibu Tunggal.
 
Ibu Tunggal yang sangat mengharapkan bantuan daripada kerajaan negeri ini sangat kecewa dengan Janji Kosong PKR ini. Nasib mereka tidak pernah diperhatikan oleh Pihak Kerajaan PKR. 
 
Saman dibuat dengan berpandukan Janji dalam Buku Jingga yang akan melaksanakan semua janji PKR dalam 100 hari memerintah. 
 
Nampaknya tak payah 100 hari, 1 penggal (5 tahun) pun tiada kelihatan langsung 1 janji pun dapat ditunaikan oleh Pakatan Rakyat Diselangor.
 
Apa yang berlaku sebaliknya adalah timbul pelbagai masalah dan isu yang tidak pernah terjangka oleh rakyat, antaranya Masalah Air, Sampah, Songlap Pasir, Songlap Duit Rakyat, Berdemo Sana-Sini, Roboh Kuil dan yang teruk sekali Ekonomi Negeri ini merudum jatuh kerana pengurusan yang tidak cekap.
 
Masihkan kita nak MENCUBA memberi peluang tatkala kita saksikan kehancuran???? Baik Jangan mencuba kerana ia pun telah jelas terbukti.
 
Negeri Selangor yang Sekecil Bahagian Kuching pun tidak dapat ditadbir, Inikan nak Tadbir  1 Sarawak, Borneo yang hampir sama luasnya dengan Semenanjung Malaysia!!!!
 
Janji seperti memberi bantuan untuk ibu tunggal, bantuan persekolahan, program membasmi kemiskinan sudah pun lama di laksanakan oleh Kerajaan Barisan Nasional.
 
 Tak Usah Bermimpi NAK PELUK GUNUNG JIKA TANGAN TAK GAPAI, JANGAN CUBA LAUT DALAM JIKA KAIL PANJANG SEJENGKAL"
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...