Ke Asapkoyan2u

06 Februari 2013

TERGEMPAR!!!: ANWAR BERKOMPLOT DENGAN SNG JATUHKAN DAYAK!!!?


Rakyat Sarawak terutama kaum Dayak harus ambil perhatian dengan Pertemuan Rahsia Anwar Dengan Datuk Sng

CommentSEL13.COM mendapat maklumat, Anwar Ibrahim telah mengadakan pertemuan dengan Datuk Sng Chee Hua pada hari ini jam 1:15 tengah hari sehingga jam 4:30 petang di Bilik 2612 Hotel Hilton, KL Sentral. Perjumpaan tersebut telah diadakan secara tertutup. Bilik berkenaan telah dibayar oleh seorang individu bernama Jessie Soon.

Sng Chee Hua merupakan salah seorang ahli perniagaan terkaya di Sarawak dan merupakan GODFATHER kepada banyak aktiviti politik demi menambahkan lagi kekayaannya dengan hasil bumi Sarawak. Terlalu banyak penyelewengan yang dilakukan oleh Sng Chee Hua terutama yang membabitkan anaknya, Larry Sng sepertimana yang didedahkan oleh banyak blog dari Sarawak (BACA DI SINI http://matakkayau.blogspot.com/2012/07/datuk-sng-perosak-kaum-dayak.html?m=1 ) Seperti yang diketahui, Anwar Ibrahim amat terdesak untuk menang bagi membolehkan dia menjadi Perdana Menteri dan seterusnya memadamkan sejarah hitam yang menjadi hiasan latar belakang hidupnya selama ini terutama sekali yang membabitkan kejahatan kemaluannya yang tidak mengenal jantan betina.

Ini ada sedikit butiran tentang Jessie Soon yang telah membiayai bilik pertemuan antara Anwar Ibrahim dengan Sng Chee Hua.Alamat: Lot 619, Menuan 1D, Jalan Airport, Kapit 96800 Sarawak.No. Telefon: 019-3147171Alamat yang digunakan oleh Jessie Soon, merupakan alamat yang sama dengan Sng Chee Hua!

Berdasarkan maklumat, pertemuan tertutup itu sebenarnya adalah untuk merundingkan bantuan yang boleh diberikan oleh Sng Chee Hua kepada PKR pada PRU13 nanti. Sng Chee Hua yang diketahui TERSANGAT KAYA setelah memperolehi pelbagai keistimewaan di Sarawak termasuklah konsesi balak dan projek Empangan Bakun.

Dikatakan juga, Anwar Ibrahim telah meminta agar Sng bertanding di Parlimen Kapit atau Belaga atau Song dengan janji pemberian lebih banyak konsesi dan projek pembangunan kepada Sng. Sebagai ahli perniagaan yang rakus, Sng tidak mungkin akan menolak tawaran Anwar Ibrahim itu.

Adakah PKR Sarawak Bakal Dibubar Diganti Parti Baru ?- sumber: pecahpalakmikir.blog


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...