Ke Asapkoyan2u

20 Mac 2013

REVOLUSI & REFORMASI PAKATAN PEMBANGKANG TIDAK AKAN TUMBANGKAN MALAYSIA TERCINTA.

Gambar Hiasan
Dalam tempoh 2 dekad, dunia telah menyaksikan pelbagai RUSUHAN dan DEMONSTRASI rakyat di beberapa negara. Ini semua dilakukan untuk menumbangkan kerajaan DIKTATOR.

logo tangan

Tanpa disedari dunia telah dilanda peperangan dan penjajahan bentuk baru. Peperangan bukan lagi dalam bentuk senjata. Peperangan dengan senjata hanyala 10% yang terakhir. Sebaliknya 90% pertama, adalah peperangan dan penjajahan bentuk baru.

Logo Sama digunakan
Ianya menggunakan pendekatan revolusi tanpa keganasan. Sasaran utama adalah menyerang dan mengubah sistem nilai secara halus, menyerang asa budaya, asas negara perlembagaan dan seterusnya asa pegangan agama.
Pemimpin yang telah tumbang

Kini terbukti dalam tempoh 1 dekat, beberapa pemimpin dan negara telah tumbang dan diajajh. Mereka yang menjadi pelopor peperangan dan penjajahan ini tidak segan silu menonjolkan diri dengan bangganya di alam maya. 
Revolusi ini telah berkembang ke 37 buah negara dan ianya akan terus berkembang pesat ke negara-negara lain. Pelopor peperangan dan Penjajahan Bentuk Baru adalah seperti berikut; GENE SHARP, OTPOR, CANVAS, INTERNATIONAL STUDENT MOVEMENT, OCCUPY MOVEMENT.

Bersih
TIDAK TERKECUALI REVOLUSI ini cuba dibawa ke MALAYSIA melalui BERSIH. Buktinya logo BERSIH turut tertera dilaman web Color Revolution. Ini bermakna BERSIH adalah agenda terancang oleh Tangan Asing.
Bukan Budaya Kita

Mari kita Menolak REVOLUSI DAN REFORMASI yang ganas ini. Ini bukan cara kita, ini bukan Budaya kita.  Tolak Tangan-tangan asing yang cuba ingin menjajah semula Malaysia yang Merdeka ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...