Ke Asapkoyan2u

09 Februari 2011

AWAS NABI PALSU

Asapkoyan2u ingin nasihatkan kepada penduduk Belaga dan Asap agar sentiasa berhati hati dengan kehadiran jelmaan nabi palsu di akhir zaman. Mereka menggunakan ayat-ayat firman Tuhan yang suci untuk menjatuhkan orang lain dalam mencapai kepentingan peribadi mereka. AWASI mereka!!!

Mereka akan datang seolah hero untuk selamatkan dunia dan janjikan bulan bintang kepada rakyat. Tetapi kenyataannya mereka ini ada kepentingan dan agenda yang amat dasyat untuk mengaburi serta kelirukan orang kampung. Mereka berpendidikan tinggi, tetapi tidak bersyukur. Mereka petah berbicara tetapi setakat kata tanpa buat kerja. AWASI mereka!!!

Tuhan mengajar kita saling mendoakan bukan menjatuhkan. Hormati pemimpin yang sudah di amanahkan kerana ya pilihan rakyat dan rencana Tuhan yang maha esa. Kalau kita sudah tahu kelemahan pemimpin kita, berdoa untuk dia, beri kerjasama, idea, cadangan dan laksanakannya. Kita masing-masing dikurniakan oleh Tuhan kebijaksaan itu. Gunakan untuk sama-sama membangun. Kalau pemimpin itu tidak layak saya percaya TUHAN akan bekerja ikut rencananya. AWASI MEREKA!!!

Tetaplah berdoa supaya anasir-anasir ini nyah jauh dari rakyat Belaga. Teruskan usaha kita untuk membangun Belaga dengan memberi kerjasama kepada rancangan pemimpin kita. Cadangan yang baik harus kita terus sampaikan kepada wakil rakyat kita yang sentiasa berusaha keras untuk selesaikan permasalahan kita. Bangun Belaga Bangun!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...