Ke Asapkoyan2u

02 Februari 2011

BELAGA: BN & PR BERSATU



BOLEHKAH HAL INI TERJADI????? Asapkoyan2u berpendapat ianya boleh berlaku dan ianya sudah pun lama berlaku. Gambaran imej di atas cumalah satu lambang yang di reka oleh manusia. Oleh itu kita manusia yang lainnya boleh juga mengubahnya seperti ini.

Bagi asapkoyan2u, suara pembangkang di Belaga yang semakin kuat menjadikan Kerajaan semakin kuat di Belaga. Ini jelas terbukti apabila wakil rakyat Belaga yang bijak menerima segala cadangan dari semua pihak dan menjadikannya sebagai panduan untuk terus memajukan Belaga.

Walau bagaimanapun, kadang-kadang suara yang terlalu celupar dan ingin menjatuhkan orang lain adalah tidak sihat pada pandangan asapkoyan2u. Tetapi inilah yang dikatakan POLITIK. Pembangkang harus terus fokus dengan perkara-perkara yang realistik dan berpijak di bumi yang nyata dalam memberi idea.

Wakil Rakyat Kerajaan BN pula harus menjadikan isu-isu yang ditimbulkan sebagai senarai semak dan harus diberikan perhatian sewajarnya.

Olehitu, marilah kita Rakyat Belaga terus bersatu dalam Tuhan, bersatu dalam meningkatkan taraf hidup bangsa kita setanding dengan bangsa lain di dunia. Berperang di PENTAS POLITIK tidak harus memecahkan kita orang Belaga yang terkenal dengan tali persaudaraan yang kuat selama ini.

1 ulasan:

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...