Ke Asapkoyan2u

29 Ogos 2012

UNDILAH PEMIMPIN PKR: SUMBANG MAHRAM!!!?


Apa Dosa Anak Kecil Ini?

Selepas satu isu maka satu lagi isu timbul yang mana kesemua isu tersebut melibatkan pimpinan Pembangkang terutamanya dari pihak Parti Keadilan Rakyat PKR. Baik dari Penasihatnya Anwar Ibrahim sehinggalah kepada Ahli Angkatan Muda Keadilan semuanya berkisah mengenai masaalah moral seks, jenayah dan lain lain yang amat jijik untuk dijadikan ikon pemimpin kepada masyarakat.

Semalam apabila tersebar cerita mengenai anak seorang pemimpin PKR berumur 16 tahun melahirkan seorang bayi menghangatkan kembali cerita sebelum ini mengenai masaalah pemimpin PKR. Sumbang Mahram dan itulah yang berlaku apabila hasil siasatan mendapati gadis berusia 16 tahun itu melahirkan anak hasil dari hubungan seks dengan bapanya yang juga merupakan pemimpin PKR Pahang.

Apakah sudah tidak ada lagi gadis gadis lain untuk digauli ataupun untuk di GOMOL sehingga menjadikan anak sendiri sebagai mangsa serakah dalam memuaskan nafsu serakahnya? Mengapa begitu tidak berotak pemimpin PKR itu sehingga anak yang darah dagingnya sendiri dijadikan boneka pemuas nafsu seks?

Gomo malas untuk menghuraikan cerita pemimpin PKR melakukan sumbang mahram sehinggakan melahirkan anak luar nikah ini namun Gomo nak beri beberapa pekara buat rakyat Malaysia agar melihat segala gala yang didedahkan selama ini demi kehidupan anda dikemudian hari.

Anwar Ibrahim Liwat Saiful Bukhari

PKR parti yang tertubuh hasil dari ketidak puashatian Anwar Ibrahim kerana kesalahan liwat beliau pada waktu lalu. Dan semua orang yang ada waktu lalu mempertahankan Anwar Ibrahim telah kembali ke pangkal jalan apabila mengetahui yang Anwar Ibrahim menggunakan PKR sebagai alat kepada menyelamatkan tabiat songsang beliau yang merupakan Kaki Sodomy ataupun HOMOSEKSUAL.

PKR bercambah dan didalam percambahan ini maka siapa sahaja yang mempunyai pengaruh, wang dan pangkat diangkat untuk menduduki jawatan penting dalam PKR. Semua boleh menjadi pemimpin asalkan menyumbang untuk PKR dan mempamerkan bahawa PKR mempunyai ramai pemimpin dan ahli.

Skandal Azmin Ali

Hakikat yang perlu kita sedar adalah pemimpin PKR terdiri daripada mereka yang bermasaalah dan tidak diterima oleh UMNO sebuah parti Melayu yang telah membangunkan negara ini sejak sebelum Merdeka lagi. Justeru itu apabila UMNO tidak menerima mereka yang mempunyai masaalah sebegini maka PKR akan mengambil mereka untuk diangkat sebagai pemimpin.

Walaupun sudah terbukti tidak bermoral dan sebagainya PKR tetap mengangkat pemimpin tersebut dan dalam masa ini lah rakyat dikaburkan dengan bermacam macam lakonan sehingga membuatkan rakyat lupa bahawa pemimpin tersebut tidak layak menjadi pemimpin kerana masaalah moral dan merupakan sampah yang telah ditinggalkan oleh UMNO.

Elizebeth Wong Bogel


Dan apabila lama kelamaan bangkai tersebut tidak dapat ditutup lagi yang mana membusuk sampaikan rakyat terbau bau busuk itu. Begitu juga dengan sikap tidak bermoral pemimpin yang diangkat PKR itu yang mana sikap moral dan ahlak mereka yang tidak terkawal menjadikan mereka semakin angkuh sehingga terus melakukan perbuatan terkutuk dari masa ke semasa sehinggalah terbongkar sepertimana yang dialami pemimpin PKR dalam isu Sumbang Mahram ini.

Ini semua berbalik semula kepada pemimpin utama mereka iaitu Anwar Ibrahim yang menubuhkan PKR dek kerana LIWAT dan sehingga ke hari ini masaalah Anwar Ibrahim adalah LIWAT dan HOMOSEKSUAL yang tidak berkesudahan. Ini sebabnya ramai pemimpin PKR tidak bermoral kerana Anwar Ibrahim pengasasnya sendiri adalah manusia yang tidak bermoral.

Anwar Ibrahim & Video Seks Beliau

Mungkin orang boleh menyatakan UMNO dalang dan sebagainya tetapi mana mungkin untuk UMNO melakukan perancangan dan perangkap sehingga membuatkan satu persatu pemimpin PKR terdedah tembelang mereka sehingga mempamerkan bukti nyata untuk kita saksikan.

Anwar Ibrahim dengan China Doll dan Kes Liwat Saiful Bukhari, ELi Wong dengan Gambar Bogel, AMK dengan pengedaran dadah, Azmin Ali dengan skandal Seks dalam Jamban, Badrul Amin dengan khalwat bersama isteri orang, PKR Jerantut dengan sumbang Mahram dan banyak lagi gejala gejala negatif pemimpin PKR berlaku sama ada ditutup ataupun disembunyikan oleh pihak Pakatan Rakyat.

Badrul Amin Khalwat
 
 
petikan: gomoblog..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...