Ke Asapkoyan2u

02 April 2012

LEBIH 50++++ HADIRI CERAMAH PKR DI SATOK SEMALAM???!!

Datuk Mansor Othman
 PETANDA BAIK BAGI PR!!!!!???

KUCHING:  1 APRIL 2012, Kehadiran Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang Datuk Mansor Othman ke Sarawak ditolak mentah-mentah oleh rakyat Sarawak. Hanya lebih kurang 30 orang sahaja yang kelihatan hadir untuk mendengar ceramah tersebut di Satok, Kuching sebentar tadi.
Kalau tak percaya, cuba tengok sendiri gambar kat bawah ni;







Dalam ramai-ramai yang hadir, tak nampak pula kelibat orang-orang DAP. Keadaan ini pasti merisaukan DSAI kerana ceramah PR sudah tidak mendapat sokongan dari rakyat. Mana tidak nya, asyik benda yang sama sahaja diulang-ulang oleh mereka. Dah habis modal ke nak tipu rakyat?

Cerita terbaru yang lebih panas sekarang ialah bahawa DAP dan PKR sedang berbalah sesama sendiri kerana masing-masing berebut untuk memilih calon bagi kerusi P.196 Stampin dan P.211 Lanang. begitu juga dengan bakal calon bagi kerusi P.202 Sri Aman di antara Leon Jimmy Donald(DAP) dan Nelson Mujah(PKR). Psst! Teringat dengan nasib Dominic Ng yang kempunan untuk mempertahankan kerusi Padungan melalui PKR pada PRN yang lepas. Itulah politik kotor mereka(PR) yang sudah terang lagi bersuluh. 

Nampak gayanya, impian Anwar akan hancur untuk menakluki Putrajaya!!! Rakyat Sarawak sudah terbukti menolak pihak pembangkang yang ternyata lebih kuah dari isi. Bye-bye Anwar. Kamu sudah terlalu banyak menimbulkan kekacauan dikalangan rakyat Sarawak!
 
SUMBER: MATAK-KAYAU BLOG

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...