Ke Asapkoyan2u

19 Disember 2012

TUHAN MENGUTUS NIK AZIZ UNTUK MENGHUKUM ORANG BERDOSA MALAYSIA!!!??





semakin nyanyuk, terlampau mengikut hati, terlampau melayan kemarahannya. Sehingga menidakkan sembahyang orang lain melebihi hak Allah.

Walau apa jua kemarahan kita tidak perlulah mempertikaikan ibadat orang lain dengan allah. Siapakah Nik Aziz yang bergitu istimewa sehingga menafikan ibadat orang lain kepada Allah. sehingga Nik Aziz berani mempertikai sembahyang orang UMNO?

Berikutan sifat dan tindakan Nik Aziz telah berjangkit kepada anak-anaknya hingga pengikut-pengikutnya menjadi melampau dan amat terlampau berjuang mengikut perasaan marah yang melampau. Sehingga mereka lupa bahawasanya segala amalan individu dengan Allah bukan hak kita untuk menilainya. Adakah Nik Aziz mengjaga dan melihat 24 jam dengan apa yang Tun Dr Mahathir dan Najib Razak lakukan. Adakah 24 jam Nik memehatikan setiap gerak geri orang-orang UMNO hingga dia mempunyai hak menilai dan menentukan siapa yang ibadatnya diterima.

Minta maaflah hendak kata teruk-teruk kepada Nik Aziz tidak sampai hati! tetapi cukuplah PPM katakan semakin menonton Video Paling Jelas Nik Aziz betul-betul Nyanyuk
Semakin menonton Video Paling Jelas Nik Aziz betul-betul Nyanyuk tterasa PAS semakin jauh menyimpang
Semakin meneliti Video Paling Jelas Nik Aziz betul-betul Nyanyuk terang-terang membuktikan PAS tidak layak mengjaga Agama Bangsa dan Negara ini dengan baik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...