Ke Asapkoyan2u

29 Januari 2013

DEMOKRASI PANCUNG MEMANCONG DI AJAR OLEH PAKATAN RAKYAT!!??

 



MALAYSIA BUMI TERCINTA-  Dijangka akan semakin hancur bilamana Pakatan Rapuh Politik Pembangkang cuba beriya-iya menguling Kearajaan Barisan Nasional. 

Pakatan berkata mereka nak mengamalkan demokrasi yang sebenar di Malaysia!!!! APA itu DEMOKRASI SEBENAR PAKATAN???

Apa yang disaksikan oleh rakyat Malaysia adalah bukan Demokrasi sebaliknya Berpolitik untuk menghancurkan KEAMANAN dan Kesejahteraan Malaysia yang MERDEKA.

BUKTINYA- Pakatan seolah-oleh tidak menghormati Demokrasi Berparlimen Malaysia, iaiut Kuasa Majoriti yang dipilih melalui PILIHANRAYA, dan kuasa sebenarnya ditangan RAKYAT.

DEMONSTRASI Tunjuk Perasaan sana-sini mereka anjurkan tanpa mengira keselamatan dan keamanan Orang Awam. Itukah yang dinamakan Demokrasi Pakatan Rakyat??? Merosakkan Harta benda Awam dan tidak menghormati arahan pihak berkuasa.

INIKAH BUDAYA Kita??? Atau cuba membawa budaya Politik yang sedang melanda Negara ARAB yang Guling -Menguling. 

Selepas pemimpin Thailand dan Filipina di Guling, Majukah negara jiran ini?? Amankah hidup Rakyat Negera mereka. Janganlah gara-gara nak gilakan kuasa, negara Malaysia ini digadai.

Sekiranya Pakatan Rakyat benar-benar mampu memimpin Malaysia, SEARAHKAN kepada Rakyat pada PILIHANRAYA. Rakyat akan menentukan segalanya!!!

Tak usahlah membawa gaya politik Ganas!! dan Pacung-Memancung itu di Malaysia. Kerana Kesannya dan mangsanya adalah rakyat dan Negera kita sendiri. Kalau PAKATAN MEMULAKAN BUDAYA SEPERTI INI, MUNGKIN JIKA MEREKA MEMEGANG TAMPUK PEMERINTAHAN PUN PERKARA YANG SAMA AKAN BERULANG.

Percayalah kepada rakyat, Percayalah kepada sistem undang-undang, Percayalah Kepada SPR. Jika ada bukti mereka ini menyeleweng kuasa. Makahmah pun ada. TAK PERCAYA MAKAHMAH??? 

Salam Perjuangan!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...