Ke Asapkoyan2u

19 Februari 2013

MESEJ SEORANG PENDUDUK DARI PINGGIRAN: EMPANGAN SARAWAK HIDRO SEAKAN RUNTUH???!!


Seperti Dalam Artikel sbelum ini, AK2u sekali lagi nak sampaikan pesanan kepada pihak SARAWAK HIDRO dan Pihak Kerajaan Persekutaan yang berkuasa penuh ke atas EMPANGAN BAKUN.

Suara-suara anak Belaga kedengaran dan mula gelisah dengan beberapa perkara yang mungkin harus di perhatikan.

Artikel dari salah sebuah blog anak Belaga ingin kita kongsikan disini.....


Kita tidak mahu pembangunan yang dirancang terbantut gara-gara perkara sekecil ini yang dapat di bawa berbincang dan berunding di atas meja bulat.

Anak Belaga tidak menolak Pembangunan Empangan Bakun, Namun inginkan manfaat dan hidup yang lebih baik hasil daripada pengorbanan mereka.

Apapun anak Belaga akan terus memberi sokongan kepada rancangan dan pembangunan yang membawa kebaikan untuk Rakyat Belaga. 

RAKYAT BELAGA MAU INGAT INI KALI LAH.......UNDI PAKATAN= MEMBUKA RUANG UNTUK ORANG LUAR MEMERINTAH BELAGA, SARAWAK!!! MESTI MAU INGAT!!!


1 ulasan:

  1. sila follow blog kamek.. terima kasih.... http://sarawakkolokmee.blogspot.com/

    Sarawak Kolok Mee™® is one of the crew members of Bloggers Anak Sarawak™®, a fraternity of locals bloggers, each with their own unique and respective backgrounds. Our existence here is just to spice-up and create a "merrier" surrounding in political Cyber-Warfare Zone particularly with the General Election inching nearer and closer. We definitely don't do self promos or sensationalize issues just to get high blog hits, if you are wondering. We post only FACTS, FACTS and FACTS. We don't give a damn shit to anyone because we're serious in what we're doing! Sarawak Kolok Mee™®

    BalasPadam

ulasan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...